sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Anteeksi jo etukäteen!

Mulla oli tätä paitaa ommellessa vahva tunne, että olen tämän jo nähnyt. Kun sitten viimeistelin paitaa muka omaperäisesti tekemällä koiran pilkut kangastussilla tuo tunne vahvistui entisestään, ihan kuin se joku olisi tehnyt myös näin. Musta tuntuu, että olen apinoinut jotakuta, mutta ei aavistustakaan ketä. Anteeksi, kuka sitten lienetkin!


Jos joku tunnistaa idean omakseen tai muistaa, kuka tällaisen on tehnyt minua ennen, niin saa vinkata!

Paidan kaava on Villi Viikinki koossa 86 (Ottobre 6/2010). 

6 kommenttia:

  1. Kyllähän näitä maailmaan mahtuu! Ihana paita!

    VastaaPoista
  2. Ihana paita! Mulla ei ole tullut tuollaista muualla vastaan.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Niinu, Ilona ja Purnauskis!

    Ittee vaan häirittee, kun tuntuu siltä, että olen alitajuisesti jotakuta matkinut, olisi ollut kiva linkittää myös se alkuperäinenkin tähän... Kuvaa valitessa luulin kyllä löytäneeni uniikin idean. :D

    VastaaPoista
  4. Ihania applikointeja olet tehnyt!

    VastaaPoista

Ilahduta päivääni jätämällä merkki käynnistäsi. :)